Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozszerz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : il. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Availability:
Wypożyczalnia Główna
There are copies available to loan: sygn. 075602, 075601, 075600, 075599, 075598, 075589 (6 egz.)
Czytelnia Główna
Copies are only available in the library: sygn. 075590 C (339.138) (1 egz.)
WG Wolny Dostęp
There are copies available to loan: sygn. 075597 (339.138), 075595 (339.138), 075594 (339.138), 075593 (339.138), 075592 (339.138), 075591 (339.138) (6 egz.)
Notes:
General note
Na okł. podtyt.: Wykład i studia przypadków, skuteczny marketing.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Reviews:
Other editions:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again